Monday, March 3, 2014

Artikel Utusan Malaysia 11 Feb 2014




3 comments:

  1. As salam Dr. Setelah menjalani MRI, saya telah di diagnose dgn herniated cervical disc di c4,c5 dan c6. Namun ia nya tidak begitu serious mengikut kata doctor. Namun tangan kiri saya sentiasa berasa kebas dan restless terutama di ibu jari dan jari telunjuk. Walaubagaimanapun, tangan saya masih kuat. Ketika ini saya menjalani physio teraphy di hospital kerajaan. Dr juga tidak menyarankan suntikan epidural.

    Jika saya ingin menjalani treatment radiofrequency di tempat Dr, berapa kosnya? Mohon pencerahan dari Dr juga berapa lama tempoh recovery. Lagi satu, boleh ke saya meneruskan hobby saya berlari jarak jauh seperti half marathon & marathon dengan herniated disc yg saya alami sekarang? Terima Kasih - Faizul Abdul Manan , Johor Bahru

    ReplyDelete
  2. Wasalam. Untuk consultation and appointment blh direct call/whatsapp sy utk fast respond..0139803389

    ReplyDelete
  3. Dr,saya nk tanya adakah slip disc di tengkuk akan melibatkan simptom seperti kebas tangan dan kaki,separuh badan sebelah kiri seperti bergetar,bawah tapak k macam ada aliran elektrik dsakit belikat dan tulang belakang,dan baru baru ni saya macam terkena semacam sawan,pergerakan bahu seolah di tarik tarik sendiri,saya ada buat MRI, dr diagnose ada slip disc di c3,c4,c5 dan c6.persoalan saya,adakah simptom seperti bahu bergerak2 sendiri seperti sawan merupakan kesan dr slip disc di tengkuk

    ReplyDelete